Etiquetas

lunes, 28 de junio de 2010

Cursu d'iniciación a la pintura telúrica

                                             
                                                                            

                               ARTI DE LA MAIRI TIERRA
                 CURSU D’ INICIACIÓN A LA PINTURA TELÚRICA

Data:
Viernis 27, Sábau 28, Domingu 29 d’agostu de 2010
Sitiu:
Taller de la Montaña (Sierra de Gredus)
Guijo de Santa Bárbara
Cazris
Destinatarias/us:
Aquellas presonas que desein inicialsi ena creación pictórica con tierras, arenas, pigmentus naturalis, gemas, cristalis, materia orgánica perdurabli etc.
Objetivus:
Familiarizal con el “material pictóricu” que generosamenti mus ofreci la Mairi Tierra. Conectal con dicha entidá nel selectu entornu natural que mus brinda el Taller de la Montaña.
Potencial la propia creatividá. Descubril la variedá cromática, de testuras, mesmamenti d’aromas que mus regala la pintura telúrica. Informal al tentu las propiedadis y beneficius de los elementus... y de la propia pintura.
Ispiertal la sensibilidá. Sirvil, d’anguna manera, comu puntu d’apoyu nel caminu de l’harmonización interior.
Posibilital la socialización en un grupu d’inquietudes afinis.
Inclui:
Nocionis teóricas y prácticas. Arrepañaúra guiá d’angunas tierras y materia orgánica perdurabli. Material pictóricu específicu (diversas tierras y pigmentus, aglutinanti, tablas, pincelis, cribas, etc.).
Hospedaji en casa rural. Trasporti diariu al tallel si es nesezariu. Manduca completa. Refrigerius, infusionis. Escursioncinas guiás a lugaris emblemáticus. Material didácticu.
Enviti:
Sienti la juerza de los elementus, adeprendi a trebajal con ellus, emprecipia el tu propiu caminu creativu en conesión con la Mairi Tierra y el tu interiol.
Percibi la belleza ‘el bosqui enos escomienzus de la mañana o a l’atardecía, la pâ ‘el Semicírculu Sagráu, la limpia cúpula celesti nocturna a tupil de galasias…
Pinta tamién, si t’apeteci, el tu pelleju de tierras y lávati dispuesinu enas auguas cristalinas ‘el arroyu de los caballinus voläoris-jadas.
Descubri la magia de la pintura telúrica... la tu propia magia.
Crea y creci.
Contauto:
Tf: 650561234
telluric_art@yahoo.es,telluric.art@gmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario