Etiquetas

lunes, 28 de junio de 2010

Teluria

                         (de tellus-telluris, La Tierra)

   Teluria es la nuestra mairi Tierra u si se prefieri, el nuestru pairi planeta Tierra.
Son toínus los elementos, los seris vivus e inertis de la Tierra… las sus entidadis físicas y l’alma de ca unu drentru d’un Universu acasu infinitu.
Los fenómenos, tamién.
Teluria semus musotrus, homo sapiens, dependientis y escachinaóris del ecosoistema.
Las nuestras culturas milenarias y cuantu emergi del nuestru interiol.
Teluria abarca to lo terrenu, to lu inherenti al planeta, to aquellu que cumpriendu unas leyis d’esestencia en un procesu evolutivu general, está velaquili.
Esisti un latíu común en Teluria. El latíu de la su energía, de las sus juerzas d’aentru y d’ajuera, el jilu conductol de la energía telúrica.
Teluria tieni espritu. Acasu emana del núcleu terráqueu central incandescenti que genera u mantieni el giru sobri el su propiu eji viajandu arreol ’el Sol a millonis de quilometrus pol día… y esi espritu fluyi pol to lu esestenti, distribuyéndusi y recargándusi al mesmu tiempu con to.
El sol, a la su veci, viaja arreol d’estructuras superioris a velocidadis y distancias insospechás. Si cabi, el Sol es el corazón que bombea sangri universal al planeta.
Acasu esisti un enormi canal d’impulsu vital endi él jasta la Tierra y los sus seris… más allá de lú y calol.
Acasu, del mesmu móu, el Sol es receptol d’otru provenienti de la Vía Láctea, la su galaxia, y asina “Ad Infinitum”… Acasu esisti una redi insospechámenti giganti distribuióra de, igamus, energía universal divina (eud).
Acasu el miejón del Universu estaba en un núcleu relativamenti chiqueninu de masa cuasi infinita cargáu de rebosanti eud enantis del Grandi-Estrumpiciu. Acasu Dioh (u Diosa).
Teluria sinifica sabencia. Belleḍa. Lealtá con la evolución. Oferta d’un paradisu, de calol vital, d’alientu.
Los muestrus piesis pisan Teluria, las nuestras manus apalpan Teluria, los nuestrus ojus percibin en toa la su plenitú Teluria, los muestrus jocicus saborean Teluria… los nuestrus oyíus, los nuestrus olfatus, los nuestrus pellejus, la nuestra esencia, sientin y jorman parti de Teluria…
Las nuestras sensacionis tamién.
Toínu lu demás es intranscendenti.

*Painting by Antòniu
"Dioh Mamut portandu planeta Tierra"

No hay comentarios:

Publicar un comentario