Etiquetas

sábado, 26 de junio de 2010

Garabateandu en arameu

Ya es más de meyanochi.
Ascuchu antiguas melodías tibetanas qu’enduzan el palaal enos oyíus, en un vieju equipu made in japan. Ajuera la montaña escansa dandu cobiju a los sus seris en milentus juchis de sëa verdi. La lluvia jadi música al acaricial el tejáu ‘ la mi enramá… la mi enramá d’aentru tamién palra, catapultandu mirás perdías a las llamaretás crujióras de la chuminea. Juñu paeci recordal la otoñá comu preludiu quiciás prepotenti d’un solsticiu eslumbraol.
Tecleu con deus cansámenti ispiertus sobri el panel ‘el mi ordenaol, con la mesma torpeza qu’un analfabetu adeprendi a garabateal en arameu. Al tentu, analizu visualmenti los mis deus y compruebu que son los mesmus d’acaricial mariposinas ena iscuela de cagonis… peru más gordus.
A la luci d’un flesu azul, intentu destirajal latíus en ca frasi.
Una y otra veci, píu premisu al labyrintu de palabrus pa puel recebil un abradu certeru de las musas peru velailas agilandu bebías nel enfinitu desfili de posibilidadis verbalis y tactilis (pol aquellu ‘el tecláu)… y un tantu masoca, navegu madrugá al aguardu acasu ‘el justu vocablu u l’alquimia ‘el parrafu perfeutu… robándumi horas de sueñu.
El ruíu ‘ l’agua ‘el canalón arremata en esti intri.
Un grillu solitariu, ejerci el sacru drechu de recital los sus mejoris versus, comu insuperabli desafíu de belleda literaria y humildá… acallandu el mi egu.
                                                   Griii, griiii, griiiii
Asina y to, arrebuscu anelanti esi mínimu testu que justifiqui esti tiempu y esti espaciu, enantis de dilmi p’al mi jergu. Sin embargu namas atinu a embestil con párpagus pesúus divagandu lentu y precariu sobri el menúu tecláu… lo mesmu que borrachu con farola en bradu con voci ronca garabateandu tonás en seuduarameu:
                                                      Toc, toc, toc
N’ostanti intuyu un craru en metá’l cielu y abru las cortinas.
Solemnimenti veu surgil el cuerpu esnúu de la cúpula celesti preñàu de galasias. De repenti una estrella fugaci ajuyí ‘el úteru ‘el firmamentu, surcandu sutilmenti el su vientri. La mi musa prefería, m’ofreci un apasionáu besu y creu alcontral enos sus bezus el mensaji prejisu.
Eju de descrebil. Simplimenti jablu bajinu nel mi pechu:
                                                      Mère Terre,
                                                        je t’aime.

…Mairi Tierra, t’amu.
Y aprovechu pa piil un deseu.
   (12-juniu-2010)

*Photo by antòniu
"Lúa na montaña"

No hay comentarios:

Publicar un comentario