Etiquetas

jueves, 3 de febrero de 2011

¿Arti orgánicu estremu?...




   Navegandu po-la redi, descubru qu’ un artista (?) de 34 añus montó jaḍi angún tiempu una esposición de lu qu’él denomina “Arti orgánicu estremu”, en una sala alternativa de Cazris. Pa’l eventu tuvu la ocorrencia de jincal cientus de grillus vivus en lienzus disponíus enas parecis. Po-lo vistu, la manifestación artística consistía en mostral el macabru y desesperáu pataleu de los probis animalinus duranti la su lenta agonía. Menus mal qu’una horrorizá mujel juesi pa la su casa a pol un insecticía pa dal una dina muerti a las criaturas… Dispuesinu, la esposición queó clausurá.
El artista (?) iju al tentu : “Esa mujer ha actuado como un talibán, cercenando las libertades creativas y culturales. Hay gente que se ha molestado, pero son los que no van con una mente abierta; los que no saben ir más allá”, “lo que busco es que el espectador entienda que igual que los grillos están pegados, él está pegado a unas reglas sociales, al mundo, sin ser consciente de todo lo que se está terminando cada instante”. “No pueden sufrir porque no tienen sistema nervioso. Es como cortar una planta. Por otra parte, yo estoy en contra del maltrato animal”... En fin, arrejundin las palabras.
Qué fácil es atrevelsi con mil grillinus de na… ¿verdá?
Qué provechosu aprovechal el tirón mediáticu de la polémica pa’l jundeu artísticu presonal... ¿verdá?
¡Patéticu!
Se puéi creal, creal belleza, sirviéndusi de cuantu ofreci la Mairi Tierra peru con projundo respeitu y ejandu arrematal rigurosamenti los ciclus vitalis.
¿Esu es arti? Esu es: fusca. Arti, es el cantu d’un grillu en metá una nochi de vranu anti la inmensidá de la cúpula celesti preñá de galasias.

No hay comentarios:

Publicar un comentario