Etiquetas

jueves, 14 de abril de 2011

Alcuentru vegetarianu

El sábau 9 d’abril hubu un alcuentru ena finca Saranán , n’el paraji Lanchu Cabrera de Jaraiz de la Vera.
P’allí mus ajuntamus una tupa amigus y amigas de la comarca de La Vera (cuasis siguru más d’un cientu), pa disfrutal d’una comía vegetariana… y si cabi tamién pa compartil el amol jacia la Mairi Tierra y la busca d’una coerencia esistencial.
El encravi era maníficu, arrodeáu de bosquis y cerezalis en frol. Un estrumpiciu de primavera generosa en verdi y sol, mus jiḍu compaña to’l día..
N’el eventu, puímus nu solu saboreal suculentus manjaris (jechus sin dúa con muchu cariñu) y de la naturaleza… sinu mesmamenti compartil los muestrus latíus y los de los muestrus hijus e hijas, con’el latíu ‘el planeta representáu n’el suelu que pisábamus en aquellos momentus.
Sel vegetarianu/a u veganu/a, es una válida opción nu descogía de baldi. Es el frutu d’una filosofía de vida… de sel y estal.
A menúu, cuandu una presona decidi librementi sel vegetariana, s’ alcuentra ena tesitura de tenel qu’estal dandu esplicacionis de continu (comu si el preferil alimentalsi rejuyendu la chicha juesi asuntu de bichus ralus). P’al mi conceutu, es tan simpli comu recurril a saluáblis alimentus que mus ofreci la Mairi Tierra… respetandu el drechu a la vida y la dinidá de los muestrus compañerus de viaji planetariu: Los animalis.
Agraecíu a toínu/as po-la jorná… ¿Ondi imus pa la prósima?


No hay comentarios:

Publicar un comentario