Etiquetas

viernes, 10 de marzo de 2017

Agua

 De nuevu renti l'agua. Siempri l'agua, apaciguandu la sedi de los bezus, refrescandu al pechu qu'agila... El mágicu elementu d'incomprensibri alquimia, que me jadía esvarial ena iscuela: dos átomus d'hidrógenu y unu d'esígenu... airi más airi: a líquidu? una alucinanti combinación qu'ajuyi cuelándusi entri los deus la manu, trasparenti, sin sabol (a iḍil verdá pa mí sabi a groria), sin golol (enqui yo diríe que jiedi bien)... y esu sí, con capacidá de palral y mesmamenti de jaḍel música: música d'estal lluviendu, música d'oleaji de la mar, música de ríu en jervieru, música de chorrera... música sutil de lárima ajocicandu n'el suelu.
Ascuchandu el lenguaji armoniosu de l'agua, la su voci engazapa protagonismu plenu queandu múu al ecu inesezariu de la tontera humana, la de toínus, la de toínas, la mía propia.
Me tumbu ena vera la corrienti, moju el mi jocicu, acoju la caricia de los últimus rayus solaris ena mi jeta y el tiempu se paraliza. Bum-bum, bum-bum, bum-bum, paezu apalpal el tactu de los mis latíus. Veu escuendelsi el Sol tras la montaña. Sali una luna cuasi plena que se refreja ena agua.                                                                                                                                                                                                                                                          















1 comentario:

  1. Informative blog. Water is an inorganic, transparent and nearly colorless chemical substance. Here you have discussed the importance of water on the Earth. This blog will create awareness in most of the people. Thanks for sharing. Apart from this article, I learned some facts about hamsters habitat which have become established as popular small house pets.

    ResponderEliminar